Selamat Datang Ke Laman Blog Chahaya Sufie - Chahaya Beauty Skincare (Memelihara Anda Agar Kelihatan Jelita Sepanjang Masa)

Saturday 28 April 2012

Chahaya Beauty Aura


Set Penjagaan Kulit Chahaya Beauty Aura



Harga satu set mengandungi sabun, toner dan cream 
RM 85.00

Rahsia kecantikan turun temurub yang dirumus khas bagi membantu mengurangkankesan parut jerawat mengurangkan kewujudan jerawat dengan mengelupas secara lembut.Mengatasi kecelaan jeragat serta kulit menjadi lebih cerah bercahaya cerah berseri membuatkan kulit anda tidak kusam lagi.

  • Mengandungi witch hazel untuk menyamankan kulit muka anda
  • Menanggalkan  kotoran serta minyak berlebihan sambil mengecilkan liang roma kulit
  • Melindungi kulit dari sinar UV matahari dan juga bertindak sebagai 'Sun Block'
  • Anti Oksida
  • Memberi Chahaya baru kepada wajah anda


Chahaya Beauty Aura
Facial Bar (4gram)
RM 20


Kesan Penggunaan : 
Menanggalkan kotoran serta minyak berlebihan sambil mengecilkan liang-liang pori wajah anda. Mencerahkan kulit selain daripada merawat jerawat serta jeragat. Sesuai untuk semua jenis kulit bagi lelaki dan perempuan.


Cara guna :
 Basuh muka anda terlebih dahulu dengan air. Setelah itu, ambil Facial bar dan gosok di tapak tangan anda sehinggalah anda mendapat buih darinya(sabun jangan pekat, banyakkan buih). Kemudian letakkan buih yang anda dapat dari Facial bar ini ke muka anda. Ratakan ke seluruh bahagian muka, gosok dengan lembut selama 20-30 saat. Selepas itu bilas dengan bersih.




Chahaya Beauty Aura Toner
60ml
RM30
CHAHAYA BEAUTY


                                 Kesan Penggunaan :

 Mengandungi Ekstrak Witch Hazel untuk menyamankan dan menyegarkan kulit wajah anda. Mengimbangi tahap pH kulit juga bertindak mengecikan liang-liang Roma kulit muka anda. Serta meratakan tona kulit muka anda.


Cara guna :

 Selepas membersih muka dengan sabun Chahaya Beauty Aura, Tuangkan Toner Aura pada kapas muka dan disapu rata pada Keseluruhan kulit muka dengan cara dari bawah keatas (elakkan menyapu di kelopak mata). Digunakan pada waktu siang dan malam




Chahaya Beauty Aura Cream
5gm
DAMKesan Penggunaan :



 Melindungi wajah anda dari sinar UV, Mencipta kulit wajah yang mulus, mengembalikan keayuan serta kejelitaan semulajadi kepada wajah anda. Krim pelindung UV ini juga boleh membantu mencerahkan kulit anda.

Cara guna :
 Sapukan krim secara nipis keseluruhan kulit muka selepas menggunakan Toner Aura.

0 comments:

Post a Comment